WWW.EASTENT.BG е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на индивидуалния договор за продажба.
За да съответства на договора за продажба, потребителската стока трябва да:
При получаване на пратката КЛИЕНТЪТ трябва да провери съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката.
Гаранция
Според чл. 112. От ЗЗП:
(1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба Клиентът има право да предяви рекламация (попълва форма за искане за рекламация), като поиска от WWW.EASTENT.BG да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай КЛИЕНТЪТ може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на КЛИЕНТА е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на WWW.EASTENT.BG, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:
Т.1. Търговска гаранция е всяко задължение, поето от WWW.EASTENT.BG или производителя към КЛИЕНТА, да възстанови цената, заплатена за потребителската стока, да замени или поправи стоката или да положи други грижи за нея, без това да е свързано с разходи за КЛИЕНТА, когато потребителската стока не отговаря на условията, обявени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в рекламата, свързана с него.
Т.2. Преди да бъде изпратен всеки артикул се проверява за техническа изправност от вносителя/производителя (ако това е възможно, без да се нарушава целостта на опаковката) и за цялостност на опаковката.
Т.3. Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с оригинална гаранционна карта,в която са упоменати:
Т.4. За всички продукти в електронния магазин важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква касова бележка или фактура за покупката, за да бъде уважена гаранцията. Оторизираните сервизни центрове може да откажат обслужване по гаранция в случай, че потребителя не може да предостави надлежно документите (гаранционна карта или документацията към продукта) получени със закупуването на стоката. WWW.EASTENT.BG не е задължена да възстанови и не носи отговорност ако потребителя загуби гаранционните си карти, документите и окомплектовката на закупената стока.
Т.5. При повреда в рамките на гаранционния срок, за стоки с гаранционна карта на WWW.EASTENT.BG, стоката се изпраща до офиса на WWW.EASTENT.BG, след предварително договаряне за начина на получаването й. След отстраняване на повредата - се връща на клиента за сметка на WWW.EASTENT.BG. С изключение на задълженията специално посочени в тази гаранция, WWW.EASTENT.BG не може да бъде отговорна за директни, недиректни, специални, случайни или последващи повреди, независимо дали се базират на неправилно монтиране или инсталиране на стоката, договор, вреда в следствие пропуск на длъжностно лице или някоя друга законна теория и дали е предположена възможността за такива повреди.
Т.6. Транспортен дефект - при нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка и незабавно да се свържете с нас на офисните телефони.
Отказ от поръчка
Т.7. Клиентът има право да откаже получаването на заявената от него стока при едно от следните условия:
Условия за връщане на закупена стока
Т.8. За да се възползвате от правата си по ЗЗП попълнете формата намираща се в Искане за рекламация. Полето подробно описание на причините за рекламация не се попълва, когато условието за връщане на продукт е по т.7/5
Т.9. Когато WWW.EASTENT.BG достави стока различна от заявената и КЛИЕНТЪТ упражни правото си на отказ, разходите по връщането на стоките са за сметка на WWW.EASTENT.BG.
Т.10. В случай на правата по Т.7./5 и спазване на условията в Т.7./6/1,2,3,4 WWW.EASTENT.BG възстановява по банков път заплатената стойност на стоките в законоустановения срок на лицето, титуляр на плащането на поръчката. За титуляр на плащането WWW.EASTENT.BG приема лицето:
Т.11. WWW.EASTENT.BG може да откаже да приеме връщане на стока и възстановяване на заплатени продукти ако искането е от лице, което не е титуляр на плащането.
T.12. Адресът, на който КЛИЕНТЪТ трябва да изпрати отказаната стока е: гр. София, НПЗ Военна рампа, бул. Илиянци 13, складове 8 и 9 и условията на Т.7/6/6.
Т.13. Не подлежат на връщане стоки по Т.7/8/1,2
Т.14. WWW.EASTENT.BG може по своя преценка да приеме обратно стока извън периода от 7 работни дни при следните условия:
Т.15. Оригинално ФАБРИЧНО запечатани парфюми и козметични продукти може да бъдат върнати само във вида, в който са получени или при условията на Т.13. Луксозната опаковка на парфюмерия и козметика е неразделна част от стойността на продукта.
Т.16. Преди WWW.EASTENT.BG окончателно да приеме върната стока, проверява за изрядност съдържанието й, окомплектовката, документите към нея и дали съответства по наименование на изпратената към клиента.
Т.17. В случай на установени липси в окомплектовката на продукта, WWW.EASTENT.BG дава срок от 24 часа до 5/работни/ дни след като уведоми клиента за несъответствието, същия да предостави пълната окомплектовка на върнатия продукт.
Т.18. При неспазване на условията по Т.17. WWW.EASTENT.BG си запазва правото да не възстанови стойността на продукта и връща отново стоката на клиента.
Т.19. При неспазване на условията по Т.16 WWW.EASTENT.BG уведомява клиента за отказа си и му предлага варианти.
Рекламация
Т.20. На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента при спазени всички условия от индивидуалния договор и ако е предявена своевременно в съответствие със ЗЗП.
Т.21. Рекламацията се предявява писмено по указания начин в Обслужване на рекламация
T.22. При установяване на грешка в съответствието на стоката със заявената, когато КЛИЕНТ не се възползва от правото си да развали индивидуалния договор, разходите по връщането на продукта и изпращането на верния, в съответствие със заявката са за сметка на WWW.EASTENT.BG. Собствеността върху не съответстващата стока не се прехвърля върху клиента, а остава притежание на WWW.EASTENT.BG. Клиентът е длъжен да спазва разпоредбите по Т.7/6/5 и сключения индивидуален договор. В срок до 5 /пет/ работни дни КЛИЕНТЪТ трябва да върне стоката за сметка на WWW.EASTENT.BG по уточнен чрез телефонен разговор или имейл начин. С получаването на върнатата стока, WWW.EASTENT.BG незабавно изпраща верния продукт, в съответствие със заявката, като поема съответните разходи.
Т.23. На рекламация не подлежат стоки, за които КЛИЕНТЪТ е бил предварително предупреден за несъответствие или дефект, както и за стоки, чието несъответствие се дължи от материали предоставени от клиента.
Т.24. Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията трябва да бъде направена още при самото получаване на стоката в присъствието на куриера. В този случай незабавно се обадете на тел. 0882 453 228 или откажете да приемете стоката от куриера. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката.
Т.25. В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай клиента може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че КЛИЕНТ приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването и отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката и клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.
Т.26. С предявяване на рекламация при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, клиентът може да претендира:
Т.27. Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея.
Т.28. Гаранционни продукти се обслужват в съответствие с указанията, посочени в гаранционните карти.
Обслужване на рекламации
Обслужването на рекламации става по реда описан по-долу.
T.29. Попълване на формуляр за предявяване на рекламация с описано подробно становище на причините за рекламацията.
Т.30. След получаване на формуляра WWW.EASTENT.BG връща отговор на клиента на посочен валиден и-мейл адрес. WWW.EASTENT.BG си запазва правото да не приеме констатацията на клиента ако прецени, че основанието му за рекламация е неоснователно или е следствие на неправилна употреба от страна на клиента.
Т.31. В случай, че от получения формуляр не става ясно за причините по предявената рекламация WWW.EASTENT.BG уведомява клиента за правата му по подходящ начин /телефон или валиден имейл/. КЛИЕНТЪТ връща закупения продукт по удобен за него начин и за негова сметка до склада на фирмата.
Т.32. За всяка стока върната с рекламация се съставя констативен протокол и след преглед от комисия, която включва вносителя или производителя на продукта се попълва становище с приемане или отхвърляне на предявената рекламация. Срокът, за който комисията трябва да излезе със становище пред клиента е до 10 /десет/ дни след предявяване на рекламация.
Т.33. След оформянето на констативния протокол и приемането на рекламацията като основателна, WWW.EASTENT.BG уведомява клиента по телефон или имейл и предприема следните действия по обслужване на рекламацията:
Т.34. При отхвърляне на предявената рекламация и попълнен констативен протокол WWW.EASTENT.BG уведомява клиента за становището си, като изпраща копие от констативния протокол на посочения от клиента имейл адрес. Клиентът уведомява WWW.EASTENT.BG по телефон или имейл за последващи действия относно рекламационния продукт. При заявяване за обратно получаване, продукта и констативния протокол се изпращат на клиента по удобен за него начин, като разходите по получаването са за негова сметка.
Т.35. Ако в 30 /тридесет/ дневен срок след уведомяване за становището на комисията клиент не потърси стоката си, WWW.EASTENT.BGзапазва правото си да се разпорежда със стоката както намери за добре и не дължи никакви суми, както по стойността на продуктите така и по направените разходи за тях на първоначалния им притежател.
С прочитането на тези условия и в последствие използването на електронния магазин за покупки, вие като КЛИЕНТ безусловно се съгласявате с тях. Ако не сте съгласни с посоченото по-горе, моля не използвайте магазина.